Новини
Гостьові уроки від роботодавців та партнерів Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу
23.11.2021 р. старший бармен коктейль бару «Eight», Павло Ковальчин за ініціативи викладача професійної підготовки Марії Чемеринської та старшого майстра Оксани Голяк провели з групами 2.42-3.20 урок на виробництві.
Дане заняття стосувалося розвитку барної культури в Європі, сучасної світової барної індустрії, популярних тенденцій в майбутньому. Розповідали про міксологію, як творчість бармена, ґрунтовний науковий підхід, чітке розуміння фізичних та хімічних процесів, що відбуваються при створенні коктейлів, та вміння керувати ними. Цікавилися і питанням food cost та, його оптимізацією
І почали ми зі світових трендів:
Складні коктейлі
За час локдаунів гості навчилися готувати нескладні коктейлі вдома, і з поверненням в бар очікують чогось неповторного, абсолютно незвичайного, як по-смаку так, і в подачах. Їм потрібен новий, дивовижний досвід.
По-цьому, бармени всього світу працюють над дивовижними і цікавими напоями для своїх занудьгувавших за барами гостей.
Кількість лабораторій в барах зросте в рази. І в допомогу барменам і мікологам, для створення нового досвіду, приходить зростання барних лабораторій.
Такі інструменти, як: роторний випарювач, су-вид, термоміксер, ультрасоник, центрифуга, вже не рідкість для великого міста. Бармени вивчають і відкривають нові грані здібностей цих інструментів для створення наднових складових і текстур напоїв.
Керуючий коктейль-бару, Ростислав Мельник розказав нам про тренд, який сформувався в період пандемії – «бутильовані» коктейлі
Неможливість працювати з аудиторією з приходом пандемії дуже вдарила по фінансовим можливостям власників барів і ресторанів. На придумування механізмів заробітку у всіх був цілий рік.
Але все ті ж коктейлі «to-go» — найефективніший з них. Різні країни і міста послабили свої закони про спиртні напої, щоб дозволити барам і ресторанам пропонувати напої на винос, що є вкрай необхідним джерелом доходу для закладів, які не передбачають варіанти доставки їжі.
Мова йшла і про те, що етичність ресторанів і барів важлива в багатьох контекстах, але дві найважливіші області для досягнення вражаючих результатів включають навколишнє середовище і постачальників продуктів харчування. Направляючи свої стійкі зусилля в цих областях, можна зміцнити атмосферу цього бізнесу і стати ближче зі своїми відвідувачами, а також, звичайно, робити добро у своєму співтоваристві.
Безалкогольні і LOW ABV коктейлі.
Це дійсно один з найбільш зростаючих і стійких трендів на найближчі роки. Також Павло розповів про тренди котрі є популярними і в Україні
По-перше, локдауни забрали у нас можливість особисто спілкуватися один з одним.Відповідно припускаємо в Україні збільшиться кількість гостьових змін в барах.
По-друге, в маленьких містах з’являються коктейльні бари. Так, часом нам здається, що маленькі міста ще не готові, до такого досвіду. Але чимало барменів в зв’язку з пандемією повернулися з великих мегаполісів в свої рідні міста. І, як ми знаємо, попит народжує пропозицію.