Новини

Гостьові уроки від роботодавців та партнерів Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу

      23.11.2021 р. старший бармен коктейль бару «Eight», Павло Ковальчин за ініціативи викладача професійної підготовки Марії Чемеринської та старшого майстра Оксани Голяк провели з групами 2.42-3.20 урок на виробництві.

        Дане заняття стосувалося розвитку барної культури в Європі, сучасної світової барної індустрії, популярних тенденцій в майбутньому. Розповідали про міксологію, як творчість бармена, ґрунтовний науковий підхід, чітке розуміння фізичних та хімічних процесів, що відбуваються при створенні коктейлів, та вміння керувати ними. Цікавилися і питанням food cost та, його оптимізацією

         І почали ми  зі світових трендів:

          Складні коктейлі

         За час локдаунів гості навчилися готувати нескладні коктейлі вдома, і з поверненням в бар очікують чогось неповторного, абсолютно незвичайного, як по-смаку так, і в подачах.  Їм потрібен новий, дивовижний досвід. 

         По-цьому, бармени всього світу працюють над дивовижними і цікавими напоями для своїх занудьгувавших за барами гостей.

         Кількість лабораторій в барах зросте в рази. І в допомогу барменам і мікологам, для створення нового досвіду, приходить зростання барних лабораторій. 

      Такі інструменти, як: роторний випарювач, су-вид, термоміксер, ультрасоник, центрифуга, вже не рідкість для великого міста. Бармени вивчають і відкривають нові грані здібностей цих інструментів для створення наднових складових і текстур напоїв.

        Керуючий коктейль-бару, Ростислав Мельник розказав нам про тренд, який сформувався в період пандемії – «бутильовані» коктейлі

       Неможливість працювати з аудиторією з приходом пандемії дуже вдарила по фінансовим можливостям власників барів і ресторанів. На придумування механізмів заробітку у всіх був цілий рік. 

      Але все ті ж коктейлі «to-go» — найефективніший з них.  Різні країни і міста послабили свої закони про спиртні напої, щоб дозволити барам і ресторанам пропонувати напої на винос, що є вкрай необхідним джерелом доходу для закладів, які не передбачають варіанти доставки їжі.

       Мова йшла і про те, що етичність ресторанів і барів важлива в багатьох контекстах, але дві найважливіші області для досягнення вражаючих результатів включають навколишнє середовище і постачальників продуктів харчування.  Направляючи свої стійкі зусилля в цих областях, можна зміцнити атмосферу цього бізнесу і стати ближче зі своїми відвідувачами, а також, звичайно, робити добро у своєму співтоваристві.

       Безалкогольні і LOW ABV коктейлі.

        Це дійсно один з найбільш зростаючих і стійких трендів на найближчі роки. Також Павло розповів про тренди котрі є популярними і в Україні

        По-перше, локдауни забрали у нас можливість особисто спілкуватися один з одним.Відповідно припускаємо в Україні збільшиться кількість гостьових змін в барах. 

        По-друге, в маленьких містах з’являються коктейльні бари. Так, часом нам здається, що маленькі міста ще не готові, до такого досвіду.  Але чимало барменів в зв’язку з пандемією повернулися з великих мегаполісів в свої рідні міста.  І, як ми знаємо, попит народжує пропозицію.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

79060, м. Львів,
вул. Івана Пулюя 36

тел. +38 (032) 234-26-91
факс: +38 (032) 234-26-91

email: lvivpk_gtrs@ukr.net

Ми в соціальних мережах

Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу
© 2010 - 2024 Всі права захищено